Bedankt beste Limburger
Wat een dag! Ik ben ongelooflijk fier op mijn ploeg, vrienden en familie. Ongelooflijk dankbaar voor hun onvermoeibare inzet en geloof in mij.
Met de cd&v blijven we de derde grootste partij in Limburg én lanceren daarbij nieuwe gezichten. Mijn persoonlijk resultaat is er één om fier op te zijn. Limburg heeft me gekroond tot de allersterkste nieuwkomer met meer dan een verdubbeling van mijn aantal voorkeurstemmen! Wauw, dank jullie wel.
22.523 Limburgers stemde Farih! 
Merci, Merci, Merci
We pakken de draad weer op en werken voort. Voor u en voor Limburg!